17/06/2020 Convocatoria para a selección de 6 socorristas para o Verán 2020

Aprobación de la lista provisional de personas admitidos y excluidos

Data: 29/06/2020

Aprobación da lista de admitidos/excluídos á convocatoria para a contratación de 6 socorristas para o servizo de vixilancia e socorrismo nas praias do concello.

ACTA DO TRIBUNAL CO RESULTADO DO PROCESO SELECTIVO

Data: 01/07/2020

Publícase a acta do tribunal que xulgou o proceso selectivo para a contratación de 6 socorristas.

Consulta o resultado do proceso selectivo descargando o pdf anexo (aspirantes que superaron o proceso selectivo, aspirantes que conforman a listaxe de espera, as puntuacións obtidas...).

ACTA DO TRIBUNAL CO RESULTADO DO PROCESO SELECTIVO rev01

Data: 06/07/2020

ACTA DO TRIBUNAL CORRIXIDA REV01

Publícase de novo a acta do tribunal que avaliou o proceso selectivo para a contratación de 6 socorristas. Na acta anterior detetouse un erro nun dos apelidos dun aspirante que xa foi corrixido.

DECRETO DE NOMEAMENTO DOS SOCORRISTAS

Data: 07/07/2020

Publícase o decreto da alcaldía referente ao nomeamento dos 6 socorristas da praia.

ACEPTACIÓN DAS RENUNCIAS DE DOUS SOCORRISTAS

Data: 10/07/2020

Decreto de aceptación das renuncias de D. Noel Pampin Pombo e D. Cristobal Pensado Garcia como
socorristas para a praia de Laxe.