15/05/2020 Bases para a contratación dun/ha Auxiliar Administrativo para o departamento de Servizos Sociais

O Concello de Laxe selecciona 1 auxiliar administrativo/a para Servizos Sociais - Persoal laboral temporal, subvencionado pola Deputación Provincial da Coruña a través do Programa de Financiamento dos Servizos Sociais Comunitarios Municipais no ano 2020.

Prazo de presentación de solicitudes do 16 ao 25 de maio de 2020.

Máis información: BOP venres, 15 de maio de 2020

Aprobación da lista provisional de admitidos e excluídos

Data: 28/05/2020

Publicase o decreto polo que se aproba a listaxe provisional de admitidos e excluídos convocatoria selección auxiliar administrativo para Servizos Sociais.

Prazo para presentar enmendas: 3 días hábiles.

Aprobación da lista definitiva de admitidos e excluídos

Data: 05/06/2020

Aprobación da lista definitiva de admitidos e excluídos convocatoria selección auxiliar administrativo para Servizos Sociais, persoal laboral temporal, subvencionado pola Deputación Provincial da Coruña a través do programa de financiamento de Servizos Sociais comunitarios municipais no 2020.

Descarga o decreto polo que se aproba a listaxe definitiva para obter máis información.

RELACIÓN DE ASPIRANTES COA PUNTUACIÓN OBTIDA

Data: 17/06/2020

Publícase a relación de aspirantes coa puntuación obtida.

ACTA DO TRIBUNAL [RECLAMACIÓNS E SORTEO]

Data: 07/07/2020

Publicase a acta na que se aceptan ou rexeitan as reclamacións, e se establece a data, a hora e o lugar do sorteo para desfacer os empates.