26/08/2022 O Concello tende a man ao Colexio de Xeólogos para impulsar o Plan Cultural Costa da Morte

Esta semana o alcalde de Laxe, José Luis Pérez Añón, e o presidente do Colexio de Xeólogos e vicepresidente de Ponteceso Cultura Permanente, Manuel Regueiro y González-Barros, mantiveron un encontro na vila laxense no que, entre outros temas, abordaron a posible creación dun Plan Cultural Costa da Morte, un proxecto que complementaría ás actividades realizadas polas Administracións locais e organizacións culturais da comarca durante todo o ano.

Analizando a situación da territorio, que cada ano recibe máis visitantes (segundo os últimos datos do Instituto Nacional de Estadística no mes de xullo achegáronse á zona 28.631 persoas fronte ás 24.499 do pasado ano no mesmo período), ambos responsables coincidiron na necesidade de atraer o turismo cultural durante os meses de outono e inverno.

Un propósito que podería ser unha realidade se todos os Concellos e organizacións culturais activas na rexión colaboran de xeito conxunto para crear o Plan Cultural Costa da Morte, unha iniciativa que serviría de complemento á programación posta en marcha nas diferentes localidades co obxectivo principal de aproveitar as instalacións e infraestruturas de cada concello como as salas de exposicións, salóns de actos ou museos.

Manuel Regueiro destacou que “o potencial paisaxístico e cultural da Costa da Morte é impresionante, sobre todo coa maxia do 'Camiño dos Faros, polo que é moi importante seguir ofrecendo servizos durante todo o ano para visibilizar máis a zona a través da coordinación e cooperación conxunta dos Concellos”. Ademais, recalcou o compromiso do Colexio de Xeólogos con todas as Administracións para impulsar e compartir “o proceso de creación de ideas de xeito gratuíto” e tendendo a man para reunir a todos os alcaldes e alcaldesas da comarca de cara a unha primeira toma de contacto e á actualización dun inventario de servizos.

Pola súa banda, o alcalde de Laxe mostrouse moi satisfeito coa proposta e sinalou a completa “disposición do Concello para poder sacar adiante un programa que só traería beneficios, tanto a nivel veciñal como turístico, xa que temos moitos tesouros que mostrar e, moitas veces, o principal problema é a resolución da loxística”.